Friday 6 August 2010

最近的我

人家说钱难赚,我现在不可不承认了。-.-


以前我在新加坡工作时都没那么辛苦,工作6 天 10点到晚上8-9 点。那时就只是做sales, 没什么困难,最麻烦就是那里的人事,还被人出卖过。但至少,我那时学到很多,还和Johny 老板的弟弟“阿弟”很friend.


之后Roger还在我回新加坡前带我去Geylang...


别想多了,我没去叫鸡,只是参观了无数“鸡场”,由中国的、印度的、印尼的、还有很lansi的 日本妹(她们有自己的hotel/motel 大大间躲在里面=.=)


那么多国际的妓女搞得好像联合国会议,每个人都赤裸相对。。。


----------------------------------------------------

话说回来,最近真的忙得连出去玩的时间都没有,吃饭都是打包,因为真的不够时间了 T.T
然后昨天更厉害,last minute 才收到updated version 的一些文件,搞得我要重做整个星期的工作。。。。。。。。


再过两天,嘻嘻,就忙完,之后可以玩几天 ^^v
而且,突然多了那么多钱,娃哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!


Freelance 好在钱多,
不好在 我们工作时,你们玩,
你们工作时,我们工作。


Sounds like no life isn't it?
Yes it is if you start procrastinating like me in the first week =.="

So in the end, I'm going to say that I kind of understand what my life is for the next 6 months.
I planned it nicely,
this year will be the year for me to buy a car, insurance, starts saving, visit my Jeram and Taiping kaki friends.


Next year though, will be a bit different, I'm going to start going for Spanish courses to brush up my Spanish, oh yeah! And also going to learn a thing that I want to be kept a secret first. ^^


So, ya, that is all, damn the entry is long =.=
And thanks for reading it (if you do)


TILL THEN

HAVE A NICE DAY -.=

No comments:

Post a Comment